joi, 5 noiembrie 2009

V-ati simtit vreodata cu adevarat in al9lea cer?

V-ati simtit vreodata cu adevarat fericiti?Sa va dea lacrimile din cauza asta?Eu da..de mai multe ori si pot spune ca ador asta...Si am invatat sa ma bucur cu adevarat si pentru altii!Sa imi dea lacrimile atunci cand prietenii mei sunt fericiti!Sa fac tot posibilul sa ii vad pe ei fericiti..

Am invatat sa cred in vise..sa cred ca ele se implinesc atunci cand crezi cu adevarat in ele...poate voi nu credeti dar garantez...dava veti invata sa credeti in ele..se vor implini...
Am invatat cat de simlu e sa faci pe cineva fericit..fie si un cuvant il poate duce il al 9lea cer..si de ec sa nu o faci daca e atat de simplu?

Si atunci cand cineva iti intoarce bucuria...e cel mai frumos lucru de pe pamant..sa vezi k oamenii sa gandesc la tine... si o fac cu placere...O persoana f drga mie m-a facut de curand sa plang de fricire prin simplul fapt ca a spus 3 cuvinte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu