joi, 5 noiembrie 2009

Despartire..

8c 8 ani de zile in care am fost impreuna...In care am ne-am batut:),ne-am acoperit unii pe ceilalti atunci cand era nevoie...In care am rupt jaluzele,banci,am spart tablouri,am injurat-o pe invatatorea aia:)
Mai sunt cateva luni si toate acestea nu vor mai fi...nimic din ce-a fost nu va mai exista,nu se va mai intampla...Inca nu realizam ce se intampla...
Nu voi uita niciodata tot ce am trait aici..."Am intrat aici cu teama/Mici sfiosi si inocenti,/Si nici n-am bagat de seama/C-am ajuns adolescenti!"
Ma uitam acum cateva zile la poze de cand eram noi mici,de cand faceam noi nebunii fara sa gandim,cand spuneam numai prostii!De-abia acum imi dau seama cat de repede a trecut timpul... Acum imi dau seama cat de norocosi eram atunci..Nu aveam griji..nu aveam probleme...

Asa ca hai sa ne bucuram de putinul timp care ne-a mai ramas!
8c multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu