joi, 5 noiembrie 2009

Prieteni...Familie....Viata...

Am descoperit ca in viata nu totul se rezuma la bani,filme si distractie!Am descoperit ca a avea prieteni ADEVARATI si familia alaturi sunt cele mai importante lucruri de pe acest pamant...De ce?! Pentru ca avem nevoie de cineva care sa ne asculte,sa ne sprijine in ceea ce facem,sa ne ajute sa ne ridicam atunci cand cadem intr-o prapastie numita depresie..Pentru ca asa suntem noi facuti!Sa fim dependenti de anumite persoane pentru a putea trai linistiti...Ce inseamna un prieten adevarat?Exista un manual pentru a fi un prieten perfect?Iata cum arata in conceptia mea un prieten adevarat...Sa fii un prieten adevarat nu inseamna sa-i spui mereu aproapelui tau ca tot ce face este bine,ca arata perfect,ca nu greseste cu nimic,chiar si atunci cand nu este adevarat! Sa fii un prieten bun inseamna sa-i spui exact acolo unde greseste,pentru ca doua oara sa nu o mai faca....Sa-i fi prieten inseamna sa te sacrifici,sa faci ceva pentru el,chiar daca tie nu iti face placere...inseamna sa fii tu trist daca asa il poti face pe el fericit..sau sa te bucuri atunci cand el e fericit chiar daca sufletul tau e varza...

Am auzit vorba asta la profa mea de germana si mi-a placut:"Daca nu v-ati certat niciodata,inseamna ca nu sunteti cu adevarat prieteni.Inseamna ca nu va pasa unuia de celalalt".....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu