joi, 5 noiembrie 2009

Momente..

Ieseam din bloc si am observat ca ploua..Era frig si tremuram..Am dat sa ma intorc ..sa ma imbrac mai gros,dar am obervat cat e ceasul…Eram in intarziere asa ca am uitat si de haine si de umbrela si am luat-o la goana spre liceu…Am ajuns in statie si stateam singura asteptand tramvaiul…Simteam fiecare picatura cum ma atingea..cum trecea prin hanorac si apoi prin bluza si imi ajungea in cele din urma pe piele…Si treamuram toata..nu stiam cum sa ma mai incalzezc..Defapt nici nu ma gandeam..mintea imi era cufundata in problemele care ma acaparasera….A venit tramvaiul in sfarsit..Am urcat si am prins si un loc spre surprinderea mea..Eram chiar langa radiator asa ca m-am mai incalzit un pic…dar nu foarte mult pt ca am ajuns la destinatie in scurt timp…Am coborat si am inceput sa alerg iar prin ploaie spre liceu!!Nu mai suportam!!!!Dintr-o data mi-au venit in minte toate lucrurile care ma suparasera si am izbugnit in plans!!Am continuat sa alerg spre liceu …Am ajuns…nu era nimeni…am ramas uimita ..ce se intampla?A iesit paznicul si mi-a zis:”Ce cauti aici?E sambata!” Am izbugnit si mai atre in plans si am fugit din nou fara sa-I raspund…Nu mai stiam de mine…vroiam in acel moment doar sa fiu singura intr-un loc cald si sa plang…Am intrat in Kfc de pe colt si m-am dus direct la baie…

Aratam ingrozitor…Toate problemele mele iesisera la iveala si se vedeau pe fata mea…Nu mai puteam face nimic…totul era pierdut…de cativa ani de zile in fiacre zi acelasi lucru…aceeasi dezamagire..Eram un nimic..M-am hotarat..Era cea mai buna solutie…Am ieist in fuga din Kfc si m-am aruncat in fata masinii….

Asta e tot ce imi amintesc despre viata mea de atunci …Acum….sunt bine….si in sfarsit sunt...............................................................
Fericita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu