joi, 5 noiembrie 2009

Indiferenta...

Am spus-o si o voi spune in continuare..Marea problema a oamenilor ramane indifrenta...Nu pot sa cred cand vad oameni care trec pe langa batrani cazuti pe strada,sau oameni in general care au probleme...Sunt prea grabiti ca sa vada lucrurile importante..sau pur si simplu nu le pasa..isi spun ca exista altcineva care il va ajuta pe respectivul sau ca nu va pati nimic!Si de mult ori,indiferenta a fost fatala...

Si nu numai in cazuri de genul acesta...sunt multe de scris si de povestiti aici,dar nu vreau sa va plictisesc..
Imi place sa cred ca pot schimba lumea...Imi place sa cred ca atunci cand fiecare om ar incerca sa ajute pe cineva macar o data pe an,sau daca ar incerca sa faca ceva marunt pentru lumea asta,pamantul s-ar schimba...
Toti oamenii se plang de halul in care a ajuns lumea..dar nimeni nu incearca sa faca ceva..asteapta ca altii sa actioneze..si asta nu se va intampla niciodata....

Ma doare sa vad cum oamenii arunca fie si un servetel pe jos si isi spun ca la cat de murdar e,nu mai conteaza inca un servetel pe jos..si totusi...s-a pus o data problema la ora de chimie..printre putinele ore de chimie in care s-a zis ceva interesant...s-a pus problema in felul urmator..sa presupunem prin absurd ca Bucurestiul(sau oricare loc din tara asta) ar fi curatat peste noapte...si ca a2-a zi totul e luna...credeti ca ar rezista mult timp?eu nu cred...

Unora poate vi se pare o aberatie ce am scris aici,dar sper ca macar 0,1% din cei care veti citi acest post,va veti schimba atitudinea si vezi face ceva...pentru ca eu cred in chestia asta...

IMPREUNA PUTEM SCHIMBA CEVA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu