luni, 8 martie 2010

Promit...


Am vrut sa scriu o carte despre noi..credeam ca odata cu incheierea acelei etape nu mi se va mai intampla nimic mai frumos…Simteam nevoia sa spun la toata lumea cum am fost noi…si sa laud toti profesorii geniali pe care i-am avut…sau sa-I critic pe cei care nu-i suportam…vroiam sa afle toti ce gandeam despre ei..
I-am spus asta lui S. si mi-a zis sa mai astept..ca se vor intampla lucruri si mai frumoase la liceu!Nu am crezut-o..am tinut-o pe a mea…Am fost asa d atasata de toti,incat vedeam liceul ca ceva care ma va manca de vie…
Am incercat s-o scriu si nu am reusit..niic acum nu stiu de ce…dar ma bucur…
A trecut aproape 1 an la liceu…S-au intamplat chestii de 1000 de ori mai frumoase…si mai interesante de impartasit…..Voi mai astepta 3 ani..maby 4…si promit aceasta carte va lua nastere….Pentru ca NOI meritam asta!...noi si toate persoanele care vor mai apara in viata noastra pana atunci….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu